2009. március 2.

Csak egy rövid hogyvagyunk..

Hú, de rég nem írtam már megint. Az elmúlt hetek elég zsúfoltak voltak. A gyerekek felváltva nyomták itthon az ágyat (a változatosság kedvéért most mindhárom itthon van) ....elkezdtem a munkába járást....és néha varrtam is egy kicsit. Utóbbit leginkább hétvégén tettem mert a meló sokszor este 8-10-ig is eltartott, és csak röptében, mert az itthoni teendők is elmaradtak hétközben, azt is meg kellett csinálni. Tehát most csak mütyürkéket gyártottam. Csak olyasmibe kezdtem ami max 1 órát vesz igénybe így estére tuti befejeztem és megvolt az aznapi sikerélményem. Tildas könyvekből varrogattam, már a húsvétra készülve. Fotó természetesen később.


Végre fotóztam is. A táska egy szoknyából készült. Szoknyában nem az én világos és méretem, táskában tetszik...bár nem az enyém lesz.






















Centiházikók. PatchworkPottery és Tildas keverék. Nekem tetszik.
















Nyuszis szivek ajándékba:
















És egy kakukktojás, mert ezt még dec 23-án varrtam. (mindíg késésben vagyok) karácsonyi ajándékként Lencsinek a házikós faliképéhez. Tervben van még egy ágytakaró ehhez a "kollekcióhoz", de szerintem azt idén fogom megvarrni dec 23-án.

Nincsenek megjegyzések: