2009. március 15.

KáVé szünet...

Tegnap lazításképpen pár klubtársammal elmentünk Gináék lőrinci közös varrásásra. Hát mit mondjak..?!? Nagyon jól éreztük magunkat. Kedves fogadtatás várt minket, büfé ((ahol nagyon fincsi sóskakrémet ettem (ha spenót volt akkor bocs a készítőtől ezt a mai napig keverem)). Csere-bere, tombola, rengeteg árus,
szebbnél szebb anyagokkal, sok kedves ismerős akikkel jó volt megint találkozni és sok félig ismerős akiket még eddig nem ismertem személyesen.

Cseréltem is, tomboláztam is úgyhogy sok szép ajándékkal tértem haza.

Tombola és cserebere ajándékok:















Ezt a gyönyörű rózsát Julcsy nemezelte. Nagyon tetszik. Köszönöm szépen.

















A kiállítás is nagyon tetszett, igazán szép igényes darabokat készítettek a pályázók. Képeket nem tennék fel mert csapnivaló fotós vagyok, már megint homályos lett mind egytől egyig, de Juhizs jóvoltából itt megtekinthetők a képek.
Közösen ugyan nem varrtam tegnap egy öltésnyit sem (egy kis virág lett volna a varrnivaló, majd itthon bepótolom), de nagyon jól éreztem magam. Köszönöm Nektek lőrinci lányok.

5 megjegyzés:

Juhizs írta...

... és olyan jó volt látni Benneteket tatabányai lányok :-)

F.Gina írta...

A többi lőrinci lány nevében is : Nagyon szívesen :)) Örülünk, hogy jól éreztétek magatokat !

Marika írta...

DE JÓÓÓ VOLT NEKTEK !MÁR NAGYON VÁROM AZ ÁPRILISI VARRÓS NAPOKAT TBÁNYÁN .Őrülök hogy tetszet a gézrózsa kosár .

Andy kuckója írta...

Gina, Zsu,
Remélem idén találkozunk még.


Szia Marika,
Örülök hogy benéztél. Remélem találkozunk az áprilisi varráson, már én is nagyon várom. A gézrózsáid nagyon tetszenek, a blogodon most elájultam, hogy milyen szépségeket csináltál azóta.

M.I.Eszter írta...

Szia Andy,

Novemberben jelentkeztél nálam egy PIF játékra.
Elkészült a meglepetésed, kérlek, küld el a címedet.

eszter@eszterkezimunka pont hu

Köszönöm