2009. december 22.

Újabb meglepetés

Délután mikor hazaértem egy csomag várt a postaládában. Masnival átkötött dobozkában sok kincs lapult és egy kedves levélke. A csomag Kicsikatótól érkezett aki az én nevemet kapta Ahama karácsonyi húzogatós játékán. Köszönöm Kicsikató a szépséges ajándékokat, nagyon, nagyon tetszenek! A színeket nagyon eltaláltad, szeretem a rózsaszín, főleg barnával és kalapos Zsuzsi is nagy kedvencem. A cd-t még nem volt időm meghallgatni, de holnap biztos ez fog szólni napközben. Békés, Boldog Karácsonyt Kívánok!
Fotózni holnap fogok, mára már lemerültem.

Sikerült ma fotóznom és a lemezt is jobban szemügyre vettem. Először nem értettem a Karácsony.. a fülnek...és szemnek feliratot, de aztán rájöttem hogy a zenék mellé kaptam egy könyvtárnyi karácsonyi foltvarrós újságot. Sok-sok ötlet karácsonyi témában, jövőre biztosan hasznát veszem. A kis dobozkát érdemes megnézni mert nem fából készült hanem kartonból, az oldalán lévő csövecskék pedig újságpapírból. Még nem is láttam ilyet közelről. Fantasztikus!!

Még egyszer nagyon köszönöm ezeket a szép ajándékokat és a rám szánt idődet és energiádat Kicsikató!

Nincsenek megjegyzések: