2010. január 12.

Apróságok

Nem sokat varrtam mostanában. Terveim vannak bőven, de a költözködés (mert az folyamatosan tart nálam azóta is mióta itt lakunk) és a lakás alakítgatása, szépítése (és takarítása) jobban lekötött mint a varrás. Ráadásul Api is itthon volt velünk újévig így felkerülhettek a képek, polcok, díszek a falakra amitől kicsit otthonosabbak lettünk.
Varrókuckót is költöztettem, de erről majd később mesélek.

Idén csak két dolgot varrtam eddig. Az egyik unoköcsi születési értesítője (1 évnyi késéssel ), amihez a hímzést Anyukám csinálta, (mert nem győzte kivárni hogy megcsináljam, és mert mostanában annyira belejött az x-szemezgetésbe). A másik egy ceruzatartó ami Hella barátnőm kisfiának készült. És a farmertáskák?! Hát azokat még a tavalyi év utolsó napjaiban varrtam.

1 megjegyzés:

Juhizs írta...

Jók lettek, jól látom, hogy a tatyi oldalán azok rafináltan, de tárolók, zsebecskék? ;-) Én tutin teletömködném őket valamivel folyton ;-)