2018. július 30.

Piros Bonanza etetőszék festése

Festettem már néhány Bonanza szekrényt, de piros színűvel még nem hozott össze eddig a sors. 
Mígnem múlt héten Férjúr hazaállított egy etetőszékkel, amire egy padláson lelt rá és gondolta jó lesz legkisebb királyfinak...majd én megjavítom és lefestem.


Szerencsére pár hete vettem meg a kerti Bonanza garnitúránkhoz a blokkolót, festéket és lakkot a Lignocolortól, így minden volt itthon hogy másnap neki is lássak a festésnek.
Először alaposan lemostam mosószeres, majd ecetes vízzel, amitől rögtön piros színben pompáztam annyira fogott a rajta levő festék.




Miután megszáradt rákentem 1 réteg blokkolót, mint később megtudtam jobb lett volna ha mindjárt 2 réteggel kezdek. Ennek az ismeretnek hiányában az első réteg után ment rá a kiválasztott Lemon színű krétafesték. A hajlatokban persze át is "vérzett" a piros, ezért azokra a helyekre kentem még rá egy réteg blokkolót.



 Így már nem ütött át a piros és még 2 réteg krétafestékket vittem fel rá. A végén finom csiszolóval egy picit visszacsiszoltam, majd 2 réteg Ligno lakkal zártam a festést.






2 megjegyzés:

Csandi írta...

De jó lett :) Nagyon ügyes vagy :)

Unknown írta...

Esetleg eladó az etetőszék?