2018. szeptember 24.

Kerti konyha

Lassan, de alakul a kerti konyhánk. Igaz, hogy vége a nyár végének, de most sikerült megtalálnom a megfelelő kis szekrényt a falra. Fontos volt hogy könnyű legyen, mert csak egy vékony tégla falra került. Legyen akasztós és teljesen zárható. Minden poros kint pillanatok alatt és a szomszéd macskák is rendszeresen átjönnek így nem szeretném ha nyitott polcokon lennének a fűszerek, bögrék. Egy lomos csoportban találtam rá a Fb-on a szekrénykére amiről előtte kép teljes egészében sajnos nem készült olyan gyorsan nekiestem.
Az eredeti, régi csiszolt, kék üveg volt benne, ami szerintem kék színt kívánt a szekrénykének. 
Az üveget sajnos nem lehetett simán kivenni, csak ha szétbontottam a léceket így festés után összerakva ha újra ki akarom venni, akkor szét kell bontanom......remélem nem kell..
Zsírtalanítás, pici csiszolás után Harzo 16 alapozót kapott és némi fatapaszt itt-ott. A színe Lignocolor Duck egg, amit a végén picit visszacsiszoltam és waxoltam.



 A helyére is felkerült extra gyorsan Férjúr jóvoltából. A másik fűszerszárítós polcocskával együtt amit a Vivre-n vettem még nyár elején. Csak azt sajnálom hogy itt az ősz és lassan beköltözünk a kertből. El tudnám viselni ha egész évben kint élhetnénk...






Nincsenek megjegyzések: