2019. március 24.

Vitrines szekrénydarab újragondolva


Tegnap Dabason jártam Krisztináéknál a Lignocolor magyarországi forgalmazóinál workshopon. Csodás időben, szuper jó társaságban telt a napunk. Krisztina és Laci remek házigazdaként sürgött-forgott körülöttünk egész nap, amit innen is köszönök. Nehéz volt eldönteni milyen kisbútort vigyek (az amúgy telepakolt teraszról) , végül egy nagy szekrény vitrines részére esett a választásom, amit múltkor mentettem a szomszédból. A tulaj láncfűrésszel vágta ki nekem ezt a részt a szekrényből ezért dekopír fűrésszel igazítottam még rajta és fa tapaszoztam ahol még kellett. Sok időm nem volt előkészülni így helyben Laci segített még a begyógyult csavarok kiszedésében és a teljes szétszerelésben. A második nehéz döntés ott ért, hogy milyen színre fessem?! Ha csak 4 féle szín van biztos könnyebb, de 70 féléből nehéz választani. Elsőre egy Old Green külsővel és Macchiato belsővel indultam, de miután belül a festék felfestése után átütött az alsó barna, inkább másikat választottam. Ha kentem volna alá blokkolót akkor mehetett volna a világos szín, de a száradási idők miatt nem akartam a végén kapkodni, így végül a Deep sea mellett döntöttem. Kívül kettő, belül 3 réteg festék került rá, ezt picit visszacsiszoltam és waxoltam a végén. Utólag végiggondolva valami extravagáns darab is lehetett volna belőle, de egyrészt nagyon nem passzolna semmihez itthon, másrészt akkor, ott a bőség zavarában még ezt a két színt is alig tudtam eldönteni.
Nekem azért tetszik és kivételesen Lacimnak is az összhatás, úgyhogy beköltözhet a házban a kicsike. Hogy hova még nem tudjuk, de biztos találunk neki helyet.



Nincsenek megjegyzések: