2010. január 23.

Tészta

Általában akkor jön rám a sütés-főzés amikor egészen mást kellene csinálnom. (Jelen esetben egy falvédőt kellene elkészítenem szerdára). Na meg akkor amikor kitalálom, hogy diétázom, eseteleg, gyümölcs illetve lékúrát tartok. Most éppen a lékúra volt porondon, 2 egész napig bírtam is, de aztán előkerült a Nagyi tésztagépe. Sokszor nézünk főzős műsorokat, már többször felvetődött hogy meg kéne próbálni házi tésztát csinálni. Most kipróbáltam. Valóban nem bonyolult művelet,( főleg ha két kis kukta is segít a tekerésben) a tészta egész más mint a boltban kapható és a családnak is ízlik. És nem utolsósorban tudom miből készült.

És amíg mi a tésztával foglalatoskodtunk a kenyérsütő félig megcsinálta a ciabatta tésztát is. (ezt készen kapható lisztkeverékből csinálom) Még gyúrtam bele egy kis pirított hagymát, felvágtam és megsütöttem. A mai menü kész, mehetek is varrni.

2 megjegyzés:

Juhizs írta...

szeretem a cibattát, de csak akkor szoktam venni, amikor leárazzák - akkor fagyasztó, s, ha kell előveszem... de, akinek van még receptje is, meg hozzávalói is... nyilván jobb így.

Andy kuckója írta...

Hozzávalóm csak azért van mert kaptam. Képzeld a rokonok küldték házi lekvár és birsalmasajt fejébe.
Biztos gondolták valamire azt is rá kell kenni:) De a lidl-ben is láttam már. Hogy jobb-e mint a bolti?! Annyiból biztos, hogy mi frissen, melegen szeretjük.