2010. július 26.

Cserebere

Cserebere blogon találtam rá Gerda felhívására, miszerint éxereket készít táskáért, neszeszerért cserébe. Régóta vágytam már egy csodás nyakékre és Kriszti barátnőmnek is szerettem volna valami különlegességet adni szülinapjára (amit egyébként egy napon ünneplünk) ezért kapva kaptam az alkalmon. Készítettem két táskát és két neszeszert. Egy malaclopó barna táskát, amit a körfüles táska mintájára készítettem, csak egy kicsit megnagyobbítottam és len anyagot tömtem ki a füleinek.




És egy türkizkék festett anyagú tarisznyát egy hozzáillő kis pick-pakk tárcával:




És hogy mit kaptam érte cserébe?! Ezeket a gyönyörű ékszereket!
A lila szett Krisztinek készült. Szerintem nagyon illik hozzá. A barna nyakék az enyém. A kék kis fityegőt pedig ráadásnak kaptam, és azóta a farmertáskám zippjén fityeg.
Nagyon köszönöm Gerda!



2 megjegyzés:

Csandi írta...

Gondolom helyt álló a "csere-bere fogadom, többet vissza nem adom" mondat! Nagyon szépeket cseréltetek.

G-design írta...

Köszönöm! Imádom mindet =)