2013. január 8.

Új (h)ÉV

Az év első napjaiban én is elgondolkodtam az elmúlt évről csakúgy mint mások. Nézegettem a tavalyi naptáramat, a rengeteg bejegyzést. Elkezdtem keresgélni a képeket és rá kellett jönnöm, hogy csak az emlékeimben élnek képek ezekről a napokról, dolgokról. Úgy telt el az év hogy szinte egy fotó sem készült :((  Pedig mennyi minden történt, és mennyi minden készült, csak a nagy rohanásban nem fotóztam le...na meg fotózni se nagyon szeretek (tudok)
Néha az is előfordult, hogy benyúltam a fényképezőért és mérgelődtem, hogy a srácok megint kivették az aksikat. (Kellett a nintendóba, hozzám természetesen lemerülve jutott vissza:))
Meg is van hát az újévi első fogadalmam: ezentúl mindent lefotózok, ha kicsi, ha nagy, ha érdekes, ha nem.
Ebből rögtön a második fogadalom is megszületett: Eldugok 4 aksit, hogy ha fotózni szeretnék tudjak is:)
Pár képet találtam a gépen. Ezek voltak a legapróbb, de legkedvesebb munkáim, talán ezért készült fotó róluk.

2 megjegyzés:

Csandi írta...

Tessék többet fotózni, mert kár lenne, ezeket a munkákat nem megmutatni

Andy kuckója írta...

Igyekszem én, csak nem mindíg jön össze:)