2014. augusztus 22.

Nyuszilány

Van nekem egy időzavaros nyulam. Még télen kezdtem neki, mondván jó lesz húsvétra:) Aztán jött a nyár és csak pihent csendben a szekrényen. Most hogy lassan vége a nyárnak kapott egy laza kis tavaszi rucit, de mivel az idő kicsit őszbe fordult kellett volna Neki egy ..télikabát:) Ezzel kipipáltam volna az összes évszakot, de erre most nem volt időm (és kedvem sem nagyon)  így kapott egy kis vállkendőt hogy meg ne fázzon.

A fotózást még smink és kendő nélkül kezdte:


aztán rájött hogy fázik egy kicsit:

Megmutatta milyen szép hímzett a kendője: 
és a brosst amivel összekapcsolta:
Aztán feldobott egy laza sminket hogy vidáman menjen sétálni ebben a szép őszi napsütésben:) 
Igaz, cipője még nincs, de majd zsebreteszem hogy meg ne fázzon a lába.
Én köszönöm jól vagyok, Klárinak pedig Köszönöm a szabásmintát!:)

Nincsenek megjegyzések: