2011. március 1.

Szabadság

Az előző bejegyzés kicsit keserűre sikerült, pedig édesnek szerettem volna. Sokszor szeretnék dolgokat leírni, elmondani, de nem megy. Vagy ha megy akkor egész más sül ki belőle mint amire gondolok. Most arra gondolok, hogy talán le kellene feküdnöm, mert olyan fáradt vagyok hogy azt sem tudom mit írjak. Egész nap rohangáltam hogy minden meglegyen, minden a helyén legyen, mindenkinek mindene rendben legyen. Az utolsó pillanatban elmentem az igazolványomért, az utolsó kiskanálig elmosogattam mindent, kiürítettem mindent a szennyeskosárból, végigtakarítottam a lakást, megvarrtam minden apró szakadt darabot ami már egy ideje várakozott a varrógép mellett és minden illetékest beavattam a napi rutinomba, hogy az elkövetkező hétben nélkülem is úgy haladjon (esetleg egy kicsi jobban) az élet ahogy annak lenni kell. Éppen csak a saját motyómmal nem foglalkoztam ma. Mondjuk azzal aminek már a bőröndben kellene lennie..vagy legalábbis egy listán hogy mit kéne magammal vinnem.


De nem is ezt akartam írni, hanem azt, hogy milyen szép idő volt ma és olyan boldog voltam a napsütésben. Kimentem a kertbe és két kis virágot is találtam akik már érzik a tavasztNem tudom ki hogy van vele, de én amolyan medveféle vagyok aki télen a kuckóban vackol és csak az első tavaszi napsütés csalja ki az odújából. És attól kezdve minden szép, és egyre szebb lesz ahogy melegszik az idő, mert napelemmel működöm. Arról ne is beszéljünk hogy északabbi vidékeken már 15 fokot is mérnek és még tavaszabb van. És mivel a főnökeimtől kaptam 1 hét kimenőt, holnap felszállok egy nagy madárra Anyukámmal és meglátogatom Hella barátnőmet a ködös Albionban. A tervek szerint az elkövetkezendő héten szebbnél szebb angol kertekben sétálhatok a napsütésben....vagy éppen esőben, mert az ott mindennapos. Remélem sikerül pár használható fotót is csinálnom (ritkán sikerül) és ígérem beszámolok majd az úti élményekről is.

Ui: Ha rákattintok a képre nem nagyítja ki. Biztosan nagyon egyszerű a megoldás miért nem, de én sajnos nem tudom. Ha valaki volna olyan kedves és megosztaná velem ezt a tudás megköszönném.

4 megjegyzés:

Tigrislilijom írta...

Jó utat, vigyázzatok magatokra :-)

Én ugyan nem értek hozzá (örülök ha a sz.gépet be tudom kapcsolni :-))), de más blogokban mindig ezt ajánlják ha valami gixer van: http://blogbajok.blogspot.com/
Próbálj ott visszaolvasni vagy kérdezni, biztosan orvoslódik majd ez a kis gond is...

Ági írta...

Képre megoldást én sem tudok, de amit Tigrisliliom javasolt azt akartam én is írni.

Tényleg szomorkás lett az utolsó két bejegyzésed, de jön a tavasz! Ígérem! És akkor majd süt a nap és a kedvünk is jobb lesz!

Ági

Julcsi írta...

Hű, az elején megijedtem, hogy azért csomagolsz, mert pl. kórházba mégy vagy ilyesmi. De a végére leesett a kő a szívemről:)))
Érezd jól magad és pihenj!:)

(Ha nem megy a dolog, kérdezd meg fércJutkát vagy inecsg-t, ők is küzdöttek a képnagyítás problémájával.)

M. Veronika írta...

Kellemes utat kívánok Nektek! Remélem sikerül jól kipihenni Magad, és mikor visszatérsz, hozol nekünk is egy kis napsütést magaddal :-) Ahogy hallom itthon sem tart már olyan sokáig a tél!