2018. szeptember 16.

Régi éjjeliszekrény második élete

A régi éjjeliszekrényt egy lakás kipakolásból mentettem még tavaly. Nem tudtam mi lesz belőle...és mikor...de tetszett a kis címer a fogantyújánál. Van egy nagy szekrény is ugyanebben a stílusban, amit a Lignocolor Madrid green színével szeretném majd lefesteni. Ki akartam próbálni hogy mutat bútoron, mert eddig csak apróságokat festettem vele, de nem akartam mindjárt a nagy szekrénnyel kezdeni. Így esett hogy a kis éjjeliszekrény lett a próbadarab. Innen indultunk.

Egy alapos tisztítás és némi csiszolás után Harzo 16 alapozót kapott, erre ment rá a Madrid green krétafesték, a belseje Olive színt kapott. 



Nem voltam tőle elájulva és látszott rajta hogy elkelne némi fatapasz ide-oda, de akkor épp nem volt több időm foglalkozni vele. Így került a bejárati ajtó elé a kapuban, legalább volt mibe tenni a kutyatápot és a dohányosok is rátehették a hamutartót. Időközben aztán beleszerettem a Ligno Olive színébe, gondoltam átfestem, hátha jobban áll neki mint az előző szín. Ha már úgyis rendeltem festéket, vettem hozzá egy kis gyanta díszt a kulcs köré, mert onnan valami nagyon hiányzott...és mert ilyet még úgysem használtam. A héten sikerült fatapaszoznom, gyanta díszt ragasztanom, csiszolnom és lefestenem. Csodásan nézett ki és Férjúr is rábólintott..."de jó, nem úgy néz ki mint amit újra kéne festeni". Amint bement vissza is csiszoltam...jó erősen...és le is waxoltam. 




Visszatettem a helyére az ajtó elé és vártam a reakciót...Férjúr reggel mikor kiment csak annyit mondott "éjjel valaki megrongálta a szekrényedet...úgy néz ki újra kéne festeni" . Nekem tetszik, úgyhogy így marad. 





Nincsenek megjegyzések: